دوشنبه 10 اردیبهشت 1403

شورای فرهنگ عمومی استان حواسش باشد برای شاد ماندن روح و روان مردم کشورم، خودمان و بچه هامون بیزحمت عکس مرده را از سطح خیابان هاجمع کنیم.

 بیاییم آموزش بدهیم که پشت ماشین، داخل خانه و هر جایی از نصب هر تصویری که چندش آور و حزن انگیز است و روح ما را متاثر می کند ، خودداری کنیم .

باید نهضتی در استان مان براه بیفتد که بدانیم روح مرکز آرامش است و پس نباید این همه عکس مرده را در طول و عرض دو تا سه متر به مدت چهل شبانه روز در خیابان های اصلی نصب کنیم که خودخواهی خودمان را به همه نشان دهیم. باید بیاموزیم که خیابان سرزمین همه است و همه در آن سهم دارند و پس اینکه اگرفردی عزادار باشد و بیاید تصویری را در مدت چهل شبانه روز در آنجا نصب کند، تجاوز به حقوق شهروندی کرده است .

پذیرش اینکه چون ما عزدار هستیم و نباید همه ی مردم کشور در استانی گردشگر پذیر اندوهگین باشند ، عین راستی و دادگری است .

باید در کشورمان شوری درانگیزیم که این کار سخیف از جامعه رخت بربسته و پس شورای فرهنگ عمومی استان و شهرداران و شوراهای اسلامی هم مصوبه ای داشته باشند تا عکس مرده ها تنها در جلوی خانه آن خانواده و البته با اندازه ای مشخص نصب شود.

اینکه چرا در استان مان این همه نابسامانی در امر تبلیغات شهری و شاهراهی وجود دارد و مسئولی هم به ان توجهی نکرده، پرسشی همواره بی پاسخ است ؟

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil