دوشنبه 10 اردیبهشت 1403

شاید حداقل پس از جنگ صدها کارگزار و مسئول نظام هزینه باندبازی ها و جریان های سیاسی شده اند و جنگ قدرت با فریب مردم وبه نام مردم بسیاری را که برای آبادانی و سربلندی کشور دل می سوزانند به حاشیه راند تا آنها تیمی یکدست شوند و یکدست چپاول کنند و یکدست هر که را خواستند به نام آنچه دادگری حذف کنند .

 اگر گفته شده دست خدا بالاترین است و دست خدا با جماعت است و جمع بودن و یکدست بودن را دوست دارد، ولی شک نداریم که هرگز خداوند به دنبال دسته ای نبوده که برای ماندن در قدرت هر که راه و هرچه را به هوای نفس خود هزینه کند!. در این شیوه از بلوای مدیریتی است که انسان های با شخصیت و بی شخصیت ،کارآمد و ناکارآمد برای چنین جریان هایی فرق ندارد، فرق آنجاست که با آنها باشی و فسق شان را نادیده بگیری و ناکارامدیشان را کارآمدی جلوه بدهی و با آمارهای دروغین توسعه را آنگونه تعریف کنی که خواست آنهاست.

حال که به انتخایات مجلس نزدیک شده ایم البته که قلع و قمع نیروهایی که نخواهند همراه شوند بی محاباتر ازپیش باید باشد و آنچه مهم نیست مردم و توسعه و آبادانی خواهد بود. خوب است بدانید که در شهرستان رودسر اکنون فرمانداری را آورده اند که غیر بومی است و البته مانند دو بوشهری ای که سال ها استاندار گیلان بودند و گلایه های بسیار مردمی از ناکار آمدی شان در دولت قبلی به جایی نرسید، تغییرات مدیریتی دلبخواهی و به خواست استانداری و همراهی مدیران کل شتاب گرفته و شاید برکناری ورزشکار نامی اسداله تابار که مردمی ترین ، سالم ترین ، مهرورزترین و کارآمد ترین مدیر ورزشی بوده، نشان از هزینه کرد بازیهای سیاسی و انتخاباتی پیش رو باشد.

شنیده ها حکایت دارد که فرد منصوب فرماندار دراداره ورزش و جوانان شهرستان رودسر با هماهنگی و فشار سنگین بالادستی ها درمرکز استان بوده و البته که به داشتن کارنامه هم نیازی ندارد.

هر چه که هست گویا اکنون کارگزاران نظام به جایی رسیده اند که واگویه های مردمی و خواست وعلاقه آنها مهم نبوده و درنتیجه فصل انتخابات فصل تسویه حساب هایی است که دارندگان عقده حقارت در آن دستی دراز به درازای تاریخ دارند !. کارکردی که تاکنون به روند متوازن توسعه و آبادانی کشور با هزینه کردهای بی مورد در اجرایی پروژه های مختلف دامن زده و بی گمان برخورد قانونی با رانت بازان و باند بازان نیز در ساختار دولت های متفاوت، فرآیندی پیچیده و سخت گذر است !.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil