دوشنبه 10 اردیبهشت 1403


به گزارش دفتر روابط عمومي و آموزش همگاني شركت آب و فاضلاب استان گيلان؛ مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت آبفای استان گفت: با هدف در دسترس قراردادن و فراهم نمودن امکان برداشت و استفاده آب شرب از شبکه آبرسانی برای گیلانیان عزیز، طی 11 ماه گذشته از سال جاری تعداد 33 هزار و 339 فقره انشعاب آب در مناطق شهری و روستایی استان گیلان واگذار شده است.
علیرضا غیاثی افزود: از بین انشعابات واگذار شده 17 هزار و 73 فقره انشعاب در حوزۀ شهری و 16 هزار و 266 فقره در حوزۀ روستایی به فروش رفته است.
مدیرعامل آبفای گیلان ضمن معرفی مرکز ارتباط با مشتریان این شرکت (سامانه 122 آب و فاضلاب استان گیلان) بعنوان یکی از درگاه های خدمات رسانی 24 ساعته آبفای گیلان اظهار داشت: از آنجا که جلب رضایت مشترکین و مردم عزیز استان بسیار حائز اهمیت است و با توجه به ضرورت ارائه خدمات بصورت غیرحضوری و الکترونیکی و همچنین افزایش سطح و سرعت دسترسی مشترکین به درگاه های خدماتی شرکت، از ابتدای سال 1402 حدود 549 فقره انشعاب نیز از طریق این سامانه واگذار شد.
غیاثی همچنین یادآور شد: مشاهده آخرین قبض، پرداخت قبض و اعلام رقم کارکرد کنتور و خرید انشعاب آب و فاضلاب از جمله خدمات پر تقاضای مشترکین و متقاضیان در سامانه مذکور می باشد.
وی خاطر نشان شد: واگذاری این تعداد انشعاب در سال 1402 نسبت به سال 1401 رشد 80 درصدی در تعداد واگذاری انشعاب و افزایش 77 درصدی در تعداد واحدهای بهره مند از انشعابات واگذارشده نسبت به مدت مشابه سال قبل را شاهدیم و با واگذاری این انشعابات شمار مشترکین آب شرب استان گیلان به 927 هزار و 480 مشترک و یک میلیون و 216 هزار و 441 واحد رسیده است.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil