دوشنبه 10 اردیبهشت 1403

به گزارش روابط عمومی استانداری گیلان؛ جواد شفیعی ثابت در تشریح این خبر گفت: با تائید نهایی شورای نگهبان و با احتساب افراد انصرافی و تغییر حوزه انتخابیه اسامی ۴۲۲ نامزد به تفکیک ۱۱ حوزه انتخابیه برای رقابت در ۱۳کرسی مجلس دوازدهم منتشر شد.
شفیعی با بیان اینکه احتمال تغییر تعداد این اسامی به جهت انصراف یا دلایل قانونی دیگر وجود دارد، افزود: فرمانداران تا  ۱۰ اسفند اسامی نهایی را جهت درج در مراکز اخذ رای تهیه و با اسامی و آدرس شعب منتشر خواهند کرد.
دبیر ستاد انتخابات استان گیلان با تاکید بر لزوم آگاهی کامل همه عوامل برگزاری انتخابات به قوانین مرتبط با ین بخش ، به نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی توصیه کرد: نامزدها حتما آدرس سایت و کانال های رسمی خود در پیام رسان ها را در سامانه my.gov.ir درج نمایند.
وی از نامزدها خواست تا در مهلت مقرر ، نمایندگان خود در شعب اخذ رای را در سامانه ای که شورای نگهبان اعلام کرده، معرفی کنند.
شفیعی ثابت با تاکید بر لزوم ثبت روزانه منبع هزینه های انتخاباتی نامزدها در سامانه شفافیت مالی ، خاطرنشان کرد: روسای ستاد مرکزی و شهر و روستا بصورت کامل قانون تبلیغات و موارد تخلفات و رعایت آنرا به هواداران و ستادهای خود یادآوری نمایند.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil