دوشنبه 10 اردیبهشت 1403

دکتر بذر کار حمایت از مادران دارای فرزند خردسال از بدو تولد با حقوق و مزایای کافی تا سن مشخص را از الزامات حمایت از مادران برشمرد و افزود: بازنگری در قوانین زن ستیزانه از قبیل عدم حمایت از مادران دارای فرزند خردسال به مثابه کشورهای توسعه یافته ای که مادران پس از تولد فرزند تا سنین مشخص از حقوق و مزایای ویژه برخوردارند را دنبال خواهم کرد.
وی در این زمینه توجه ویژه به قوانین خروج بانوان از کشور و حضانت فرزندان را نیز یاد آورشد.
این کاندیدای نمایندگی مجلس  توسعه صنعت گردشگری با محوریت اگروتوریسم و اکوتوریسم  با هدف کاهش تمرکز بر درآمدهای نفتی را از مهم ترین محورهای خودکفایی کشور دانست و تاکید کرد: توسعه صنایع در هر استان و شهر متناسب با ظرفیت ها و توانمندی ها آن مناطق و اختصاص ردیف ویژه تسهیلات ارزان قیمت برای حمایت از سرمایه گذاران نیز میتواند به چالش های پیش روی خودکفایی کشور کمک کند.
وی بورسیه فارغ التحصیلان نخبه دانشگاهی کشور را مهمترین محور چالش خود در مجلس قلمداد کرد و افزود: باید قوانینی را برای حمایت از نخبه گان علمی تصویب کنیم که برآیند آن میل و رغبت بسیار آنان برای بازگشت به وطن باشد .
وی افزود: اگر برخی از کشورهایی همسایه با هزینه کرد بسیار در حمایت از نخبه گان خود وارد عمل شده اند ، بی گمان این سرمایه گذاری هوشمندانه در خودکفایی کشورشان خواهد بود .
این کاندیدای نمایندگی مجلس یاد آورشد: با این شیوه عملکردی بدون تردید نخبگان و نابغه هایمان را به راحتی از دست داده و همه ی بخش های اداره کشور را به دست ناکارآمدها خواهیم سپرد.
دکتر لیلا بذر کار خطیبانی بازنگری و اصلاح قوانین پرنقص مرتبط با حوزه مالیات در کشور را تاسف بار خواند و افزود: مجلس باید با تصویب قوانین نوآورانه در حوزه مالیات سبب پویایی بخش اقتصاد کشور شود.
 وی بازنگری و اصلاح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را نیز لازمه جامعه ای پویا و سرزنده ارزیابی کرد و افزود: این مهم تنها با تک رقمی شدن نرخ تورم، رفاه و ایجاد اشتغال در جامعه میتواند روند مثبتی را بدنبال داشته باشد.
دکتر لیلا بذر کار خطیبانی گسترش دامنه دار فساد در کشور را نگران کننده خواند و تاکید کرد : با  پیگیری دلایل عدم اجرای قانون شفافیت سه قوا و حمایت از افشاگران فساد میتوانیم از بن بست های اقتصادی موجود رهایی پا کنیم.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil