دوشنبه 10 اردیبهشت 1403

سردار "عزيزاله ملکي" در گفت و گو  با خبرنگار خبرگزاري پليس با اشاره به فراهم شدن مقدمات تامين امنيت انتخابات دوازدهمين دوره مجلس شوراي اسلامي و ششمين دوره مجلس خبرگان رهبري در روز 11 اسفندماه سالجاري، اظهار داشت: مجموعه انتظامي به عنوان متولي تامين و برقراري امنيت انتخابات با بهره گيري از تجربيات گذشته هيچگونه نگراني در خصوص تامين امنيت قبل، حين و بعد از انتخابات ندارد.
وي تعداد کل شعب اخذ رأي انتخابات دوازدهمين دوره مجلس شوراي اسلامي و ششمين دوره مجلس خبرگان رهبري را 2 هزار و 690 شعبه اعلام کرد و افزود: از اين تعداد، 2 هزار و 317 شعبه ثابت و 373 شعبه سيار است.
فرمانده انتظامي استان گيلان ضمن تقدير از همکاري عوامل بسيج و سپاه با مجموعه انتظامي در تامين نظم و امنيت برخي شعب اخذ رأي خاطرنشان کرد: پليس با برهم زنندگان نظم و امنيت شعبه‌هاي راي گيري به صورت قاطع و قانوني برخورد مي‌کند.
اين مقام ارشد انتظامي با بيان اينکه 5 هزار و 501 نيروي پليس مسؤوليت تامين و حفظ نظم و امنيت انتخابات را برعهده دارند خاطرنشان کرد: 3 هزار و 500 نيروي سپاه و بسيج نيز در تامين نظم  و امنيت شعب اخذ راي با پليس همکاري خواهند داشت.
وي با بيان اينکه تمهيدات لازم براي انجام وظايف ذاتي پليس در کلانتري‌ها، گشت‌هاي انتظامي، راه و راهنمايي و رانندگي در روز برگزاري انتخابات نيز انديشيده شده است اذعان داشت: حضور پرشور و مشارکت حداکثري مردم در انتخابات به عنوان مظهر نقش آفريني آنها در آينده کشور و تحقق مردم سالاري ديني و جمهوريت نظام و خاري در چشم دشمنان نظام و انقلاب است.
اين مقام ارشد انتظامي با اشاره به اينکه تبليغات کانديداهاي مورد نظر 24 ساعت قبل از رأي‌گيري ممنوع است گفت: به ستادهاي تبليغاتي کانديداها در سطح استان گيلان توصيه مي‌شود از برگزاري برنامه‌هايي که باعث کندي عبور و مرور و ايجاد ترافيک در سطح معابر به ويژه خيابان‌هاي اصلي مي‌شود خودداري کنند.
سردار ملکي در پايان با تاکيد بر اينکه ايجاد هرگونه تجمع، ناهنجاري و راه اندازي کاروان‌هاي تبليغات توسط هواداران کانديداها و تجمع و تبليغ در محل شعب اخذ رأي اکيداً ممنوع است از شهروندان خواست، هرگونه تخلفات انتخاباتي را از طريق مرکز فوريت‌هاي 110 به پليس گزارش کنند.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil