دوشنبه 10 اردیبهشت 1403

سرهنگ "محمود حافظي" در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري پليس با اشاره به اهميت لزوم توجه خانواده‌ها به فعاليت کودکان و نوجوانان در ايام آخر سال، اظهارداشت: به خاطر داشته باشيم که يک لحظه اشتباه و غفلت مي‌تواند عمري پشيماني را به دنبال داشته باشد.

وي در ادامه با بيان اينكه پس از دريافت خبر دپو تعداد زيادي مواد محترقه غيرمجاز داخل منزلي در يکي از محل‌هاي سطح حوزه استحفاظي کلانتري 18، پيگيري موضوع در دستور کار پليس قرار گرفت، افزود: با اقدامات نامحسوس صورت گرفته و اطمينان از صحت موضوع، ماموران انتظامي به آدرس اين مکان اعزام شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان رشت از كشف 73 هزار و 336 عدد انواع مواد محترقه غيرمجاز پرخطر در بازرسي از اين منزل مسکوني خبر داد و گفت: در اين خصوص متهمان 35 و 36 ساله دستگير و پس از تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني در اختيار مرجع قضائي قرار گرفتند.

اين مقام انتظامي در پايان با اعلام اينکه مواد محترقه و پيش‌ساز‌هاي آن بسيار خطرناک هستند و همواره انفجار اين مواد در شرايط پيش‌بيني نشده صدمات جبران‌ناپذيري را به بار مي‌آورد، خاطرنشان کرد: پليس با افرادي که در زمينه فروش و استفاده از مواد محترقه فعاليت دارند، برخورد قانوني مي‌کند.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil